Počet záznamov: 1
Nové formy komunikácie v mieste predaja
Názov Nové formy komunikácie v mieste predaja Súbežný názov New forms of in-store communication Autorské údaje Nikoleta Benciová, Ivan Bzdúšek, Veronika Nekolová Autor Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 125-132. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * inovácia Anotácia Komunikácia v mieste predaja ako dôležitý faktor, ktorý dokáže ovplyvniť zákazníka a narušiť tak jeho naučený a automatický nakupovací proces. Efektívnosť komunikačných nástrojov v in-store. Inovácie využívané pri komunikácii v mieste predaja. Nové digitálne technológie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-015, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1