Počet záznamov: 1  

Nízkonákladová marketingová komunikácia

  1. Názov Nízkonákladová marketingová komunikácia : (ako komunikovať odlišne, efektívne a s nízkym rozpočtom)
    Autorské údajeKatarína Dražová
    Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 28-36. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * predaj priamy * náklady
    AnotáciaZoznam nízko-nákladových aktivít. Nízkonákladová reklama. Guerilla marketing a jeho varianty. Nízkonákladový marketing sa stáva neoddeliteľnou súčasťou marketingových plánov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00196-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.