Počet záznamov: 1
Nízkonákladová marketingová komunikácia
Názov Nízkonákladová marketingová komunikácia : (ako komunikovať odlišne, efektívne a s nízkym rozpočtom) Autorské údaje Katarína Dražová Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 28-36. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * predaj priamy * náklady Anotácia Zoznam nízko-nákladových aktivít. Nízkonákladová reklama. Guerilla marketing a jeho varianty. Nízkonákladový marketing sa stáva neoddeliteľnou súčasťou marketingových plánov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00196-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1