Počet záznamov: 1  

Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu

  1. Názov Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005
    Autorské údajezborník zostavil Adrián Pavlík
    Ďalší autori Pavlík Adrián (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Akcia/Korporácia Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu . Medzinárodná konferencia , Bratislava, Slovensko , november 2005
    Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2005. - 197 s.
    ISBN80-225-2127-2
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, čeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * manažment * obchod
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (14) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra848468

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    848468SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.