Počet záznamov: 1
The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market
Názov The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market Preklad názvu Vplyv zmien ekonomického cyklu na správanie jednotlivých subjektov s aplikáciou na reklamný trh Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989. S. 97-107. - Prague : Central European Centre for Mission Studies, 2011. ISBN 978-80-903986-5-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * výdavky * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa Anotácia Regulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00721-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1