Počet záznamov: 1
Marketingový management a manažerský marketing (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu)
Názov Marketingový management a manažerský marketing (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu) : sborník z mezinárodního vědeckého kolokvia : Zlín, 22.-23. květen 2002 Autorské údaje zostavil Ján Porvazník ... [et al.] Ďalší autori Porvazník Ján (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Glogar Alois (Zostavovateľ / Kompilátor) Kubík Josef (Zostavovateľ / Kompilátor) Lukáčová Mária (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBCDV - Centrum ďalšieho vzdelávania - zrušené Folovská Pavlína (Zostavovateľ / Kompilátor) Lipták František (Recenzent) Hurta Josef (Recenzent) Akcia/Korporácia Marketingový management a manažerský marketing . Mezinárodní vědecké kolokvium , Zlín, Česko , 22.-23.5.2002 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně . Fakulta managementu a ekonomiky Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave Vydavateľské údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně , 2002. - 261 s. ISBN 80-7318-079-0 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu čeština, slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 857722
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 857722 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1