Počet záznamov: 1  

Marketingový management a manažerský marketing (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu)

  1. Názov Marketingový management a manažerský marketing (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu) : sborník z mezinárodního vědeckého kolokvia : Zlín, 22.-23. květen 2002
    Autorské údajezostavil Ján Porvazník ... [et al.]
    Ďalší autori Porvazník Ján (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Glogar Alois (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Kubík Josef (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Lukáčová Mária (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBCDV - Centrum ďalšieho vzdelávania - zrušené
    Folovská Pavlína (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Lipták František (Recenzent)
    Hurta Josef (Recenzent)
    Akcia/Korporácia Marketingový management a manažerský marketing . Mezinárodní vědecké kolokvium , Zlín, Česko , 22.-23.5.2002
    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně . Fakulta managementu a ekonomiky
    Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave
    Vydavateľské údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně , 2002. - 261 s.
    ISBN80-7318-079-0
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentučeština, slovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra857722

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    857722SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.