Počet záznamov: 1
Is the arts participation sustainable during the times of economic recession?
Názov Is the arts participation sustainable during the times of economic recession? Súbežný názov Je návštevnosť umenia a kultúry udržateľná v čase ekonomickej recesie? Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Zdrojový dokument Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 41-48. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * kultúra * umenie * statky kultúrne * správanie spotrebiteľa * kríza hospodárska Anotácia Skúmanie spotreby kultúrnych statkov a služieb z hľadiska jej udržateľnosti v čase hospodárskej krízy. Redukovanie výdavkov kultúrnych organizácií na marketingové aktivity. Následky zníženia návštevnosti kultúrnych podujatí. Výsledky výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1