Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela
Názov Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela Súbežný názov The Customer satisfaction as assumption of hotel`s economic prosperity Autorské údaje Lucia Špinderová Autor Špinderová Lucia Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 90-102. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * hotely * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * štatistika * výdavky * náklady * spotreba * úspory * tržby * prosperita ekonomická Anotácia Východiská skúmania spokojnosti zákazníka a ekonomickej prosperity hotela. Vplyv spokojných hostí na ekonomiku hotela. Podiel spotrebných výdavkov spokojných hostí na tržbách hotela. Úspory nákladov udržaním spokojných hostí. Vývoj podielu výdavkov spokojných hostí na tržbách hotela (2006-2011). Modelovanie prínosu mierne ziskových hostí k ekonomike hotela. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1