Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela

  1. Názov Spokojnosť zákazníka ako predpoklad ekonomickej prosperity hotela
    Súbežný názovThe Customer satisfaction as assumption of hotel`s economic prosperity
    Autorské údajeLucia Špinderová
    Autor Špinderová Lucia
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 90-102. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * hotely * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * štatistika * výdavky * náklady * spotreba * úspory * tržby * prosperita ekonomická
    AnotáciaVýchodiská skúmania spokojnosti zákazníka a ekonomickej prosperity hotela. Vplyv spokojných hostí na ekonomiku hotela. Podiel spotrebných výdavkov spokojných hostí na tržbách hotela. Úspory nákladov udržaním spokojných hostí. Vývoj podielu výdavkov spokojných hostí na tržbách hotela (2006-2011). Modelovanie prínosu mierne ziskových hostí k ekonomike hotela.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.