Počet záznamov: 1
Vzory spotrebiteľského správania a ekonomická kríza
Názov Vzory spotrebiteľského správania a ekonomická kríza Preklad názvu The Consumer behaviour patterns and economic crisis Autorské údaje Peter Knapik Autor Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 19 (2012), s. 387-402. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * podnik malý * podnik stredný * konkurencia * marketing Anotácia Východiská pre skvalitňovanie skúmania správania spotrebiteľov a alternatívne námety na vytváranie marketingových stratégií malých a stredných firiem pri prenikaní na zahraničné trhy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01449-007, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 17-20
článok
Počet záznamov: 1