Počet záznamov: 1
Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby
SYS 0164099 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072846.4 100 $a 20130116d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby $d Attitudes and consumer behaviour of generation Z in context of sustainable consumption $f Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová 301 $a VEGA 1/0418/11 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Trvalo udržateľný rozvoj, trvalo udržateľná spotreba a postoje detí a mládeže pri formovaní environmentálne uvedomelého správania. Charakteristika spotrebiteľskej skupiny - generácie Z. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť, aké je spotrebiteľské správanie detí - teenagerov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164046 $1 010 $a 978-80-225-3487-1 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 $d Sustainable marketing and sustainable consumption II : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 $z eng $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti: Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková $v S. 17-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [89 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0044865 $a spotreba udržateľná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 330.567 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000090 $x Použitie národného dôchodku. Spotreba 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1