Počet záznamov: 1
Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní
Názov Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní Preklad názvu Marketing mix in higher education Autorské údaje Zoltán Rózsa Autor Rózsa Zoltán Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 1, č. 2 (2012), s. 165-172. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá vzdelávanie vysokoškolské * výučba vedecká * študenti * marketing mix Anotácia Identifikácia prístupov jednotlivých autorov k formulácii prvkov marketingového mixu vo vzdelávacích službách, špecificky v terciárnom vzdelávaní, ako východiska dizajnu ďalšieho primárneho výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-2
článok
Počet záznamov: 1