Počet záznamov: 1  

Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol

  1. Názov Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol
    Autorské údajeBarbara Morská
    Autor Morská Barbara
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 4 (2011), s. 145-158. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * výstavy * veľtrhy * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnotáciaDefinovanie veľtrhov a výstav a ich postavenie v komunikačnom mixe. Klasifikácia veľtrhov a výstav. Komunikačné väzby na veľtrhoch a výstavach. Proces prípravy účasti na veľtrhu. Zhodnotenie efektívnosti účasti na veľtrhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF310.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.