Počet záznamov: 1
Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Názov Veltrhy a výstavy jako nástroj marketingové komunikace vysokých škol Autorské údaje Barbara Morská Autor Morská Barbara Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 4 (2011), s. 145-158. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá školy vysoké * výstavy * veľtrhy * marketing mix * komunikácia marketingová Anotácia Definovanie veľtrhov a výstav a ich postavenie v komunikačnom mixe. Klasifikácia veľtrhov a výstav. Komunikačné väzby na veľtrhoch a výstavach. Proces prípravy účasti na veľtrhu. Zhodnotenie efektívnosti účasti na veľtrhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 310.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1