Počet záznamov: 1
Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
Názov Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie Súbežný názov Food marketing and its impact on children and youth in the single market of European Union Autorské údaje Šárka Kličková Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 213-225, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * potraviny * deti * mládež * mladiství * zdravie Anotácia Príspevok objasňuje pojem marketing potravín a poukazuje na efekty, ktoré môže mať na konkrétne zvolený segment, t.j. segment detí a mládeže v prostredí krajín Európskej únie. Marketing potravín v Európskej únii, najväčšie európske potravinárske spoločnosti. Deti pod vplyvom pôsobenia marketingu potravín. Marketing potravín a zdravie detí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-045, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 199.2 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1