Počet záznamov: 1  

Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach

  1. Názov Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach
    Súbežný názovPerceptions of marketing communication on social networking sites
    Autorské údajeAlexandra Bujdošová, Dagmar Klepochová
    Autor Bujdošová Alexandra
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 34-41 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * stránky webové * reklama * prezentácia firemná * prieskum
    AnotáciaVnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach a ako vnímajú obsah firemných stránok respondenti reklamy na sociálnych sieťach. Výsledky z realizovaného primárneho prieskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF102.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.