Počet záznamov: 1
Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach
Názov Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach Súbežný názov Perceptions of marketing communication on social networking sites Autorské údaje Alexandra Bujdošová, Dagmar Klepochová Autor Bujdošová Alexandra Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 34-41 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * stránky webové * reklama * prezentácia firemná * prieskum Anotácia Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach a ako vnímajú obsah firemných stránok respondenti reklamy na sociálnych sieťach. Výsledky z realizovaného primárneho prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 102.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1