Počet záznamov: 1
Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku
Názov Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku Autorské údaje Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * maloobchod * trh * predajne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * systémy informačné * báza dát Anotácia Priestorovosť ako hlavný znak spájajúci geografiu a marketing. Priestorové (geografické) aspekty štúdia maloobchodu v podmienkach trhového prostredia. Etapy aplikácie geomarketingu v obchodnom podniku. Ciele geomarketingu. Určenie cieľov a definovanie rizík umiestnenia maloobchodnej jednotky. Disponibilné a vhodné informácie. Tvorba databázy údajov. Realizácia systému spracovania a analýzy údajov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00892-004, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1