Počet záznamov: 1
Purchasing behaviour of B2B Market
Názov Purchasing behaviour of B2B Market Autorské údaje Gabriela Masárová, Ľubica Štefániková Autor Masárová Gabriela Spoluautori Štefániková Ľubica Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 23-30. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá správanie spotrebiteľa * trh * podnikanie * zákazníci * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné Anotácia Nákupné správanie na B2B trhoch, ktoré sa výrazne odlišuje od nákupného správania B2C trhov. Zákazníkmi B2B trhov sú vždy iba podniky, pričom podniky nakupujú produkty a služby predovšetkým za účelom ďalšej výroby prípadne predajom a nie za účelom uspokojenia potrieb. Organizované nákupné správanie je kľúčovým prvkom vzťahov na B2B trhu a detailné poznanie všetkých jeho aspektov vedie k tvorbe dlhodobých vzťahov v oblasti B2B. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1
článok
Počet záznamov: 1