Počet záznamov: 1
Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov
Názov Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov Súbežný názov Membership to genera tion cohort and its influence on the perception of banking slogans Autorské údaje Monika Dobrovičová Autor Dobrovičová Monika Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 86-96. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * komunikácia marketingová * reklama * adresnosť reklamy * skupiny cieľové * banky * logo Anotácia Bankové subjekty sa snažia vybrať také nástroje reklamy, ktoré nielen oslovujú ich cieľové skupiny, ale aj aktívne reflektujú zmeny týkajúce sa ich charakteristík súvisiacich s príslušnosťou ku konkrétnej generačnej kohorte. Tri výrazné generačné kohorty, a to povojnová generácia, generácia X a generácia Y. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1