Počet záznamov: 1  

Význam marketingu v systéme manažérstva kvality

  1. Názov Význam marketingu v systéme manažérstva kvality
    Súbežný názovImportance of Marketing in Quality Management System
    Autorské údajePaulína Krnáčová
    Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. S. 59-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    PoznámkyKEGA 017EU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie kvality * stratégia marketingová * marketing manažment * kvalita výrobkov * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaAnalýza postavenia marketingu v manažérstve kvality so zameraním na identifikáciu tých aspektov, ktoré podčiarkujú opodstatnenosť a prepojenosť marketingu s manažérstvom kvality.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01317-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.