Počet záznamov: 1
Význam marketingu v systéme manažérstva kvality
Názov Význam marketingu v systéme manažérstva kvality Súbežný názov Importance of Marketing in Quality Management System Autorské údaje Paulína Krnáčová Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. S. 59-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Poznámky KEGA 017EU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie kvality * stratégia marketingová * marketing manažment * kvalita výrobkov * spokojnosť zákazníkov Anotácia Analýza postavenia marketingu v manažérstve kvality so zameraním na identifikáciu tých aspektov, ktoré podčiarkujú opodstatnenosť a prepojenosť marketingu s manažérstvom kvality. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01317-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1