Počet záznamov: 1
Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe
Názov Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe Autorské údaje Veronika Hrdličková Autor Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 59-70. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * maloobchod * korporácie * spoločnosti nadnárodné * priemysel odevný * Európa * marketing manažment * výroba * predaj Anotácia Marketingový manažment vybraných maloobchodných spoločností so zameraním na výrobu a predaj módnych odevov. Spoločnosť ZARA: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia výroby a predaja. Spoločnosť H&M: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia nákupu a predaja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02144-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1