Počet záznamov: 1  

Miesto a význam predmetu Medzinárodný marketing študijného odboru Ekonomika a manažment podniku

  1. Názov Miesto a význam predmetu Medzinárodný marketing študijného odboru Ekonomika a manažment podniku
    Súbežný názovThe place and importance of the course International marketing in the field of study Economics and Corporate Management
    Autorské údajeRastislav Ručinský
    Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IV. (2013) : zborník príspevkov zo IV. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 3. 2013, Košice, Slovenská republika. S. 161 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3612-7
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * univerzity * štúdium vysokoškolské * programy študijné * predmety učebné * marketing * manažment
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01586-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.