Počet záznamov: 1  

Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch

  1. Názov Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch
    Súbežný názovKey factors of retail mix in foreign markets
    Autorské údajeMarta Pavliková
    Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 399-408 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * retailing * sortiment obchodný * ceny * komunikácia * distribúcia * štandardizácia
    AnotáciaTeoretické prístupy k vymedzeniu retailmanažmentu. Faktory retailového mixu - produkt, cena, komunikácia, distribúcia. Štandardizácia a adaptácia kľúčových retailových faktorov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01863-037, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF462.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.