Počet záznamov: 1
Čaro hypermarketov sa vytráca
Názov Čaro hypermarketov sa vytráca Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 2 (2015), s. 10. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * hypermarkety * Slovensko Anotácia Čoraz viac ľudí uprednostňuje pohodlný nákup v blízkosti svojho bydliska pred trávením času v hypermarketoch. Odborníci predpovedajú, že veľkoformátové predajne budú nútené uvažovať o prerozdelení priestoru vo svojich prevádzkach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-6
článok
Počet záznamov: 1