Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center
Názov Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center Súbežný názov Marketing strategy of shopping center Polus City Center Autorské údaje Ferdinand Daňo, Gabriela Križanová Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Križanová Gabriela Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 25-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá centrá nákupné * centrá obchodné * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * stratégia marketingová * Slovensko Anotácia Nákupné centrum bolo otvorené ako prvé nákupné centrum na Slovensku v roku 2000. Segmentácia zákazníkov nákupného centra Polus. Marketingová komunikácia nákupného centra Polus. Vernostný program Polus Klub ako súčasť marketingovej stratégie nákupného centra Polus. Marketingový prieskum a jeho výsledky. Návrhy a odporúčania pre zvýšenie návštevnosti centra. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1