Počet záznamov: 1  

Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska

  1. Názov Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska
    Súbežný názovIntercultural differences in destination marketing of Slovakia
    Autorské údajeSabina Fuller
    Autor Fuller Sabina EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 77-89 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný medzinárodný * politika ruchu cestovného * komunikácia interkultúrna * služby doplnkové * manažment destinačný * marketing služieb
    AnotáciaKultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01645-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF773 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.