Počet záznamov: 1
Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska
Názov Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska Súbežný názov Intercultural differences in destination marketing of Slovakia Autorské údaje Sabina Fuller Autor Fuller Sabina EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 77-89 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný medzinárodný * politika ruchu cestovného * komunikácia interkultúrna * služby doplnkové * manažment destinačný * marketing služieb Anotácia Kultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01645-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 773 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1