Počet záznamov: 1
Communication Campaign Management in Search-centric Marketing
SYS 0214358 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083538.2 014 $a 2-s2.0-84959354107 $2 SCOPUS 100 $a 20160323a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d ukr $d rus 102 $a UA 200 1-
$a Communication Campaign Management in Search-centric Marketing $f Andrej Miklošík 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Vyhľadávací marketing, prepájajúci offline marketing a online svetom. Stratégia, že klient okamžite po zhliadnutí reklamy vyhľadáva produkt na webe. 3 piliere komunikačnej kampane (ATL, BTL, SEV). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238090 $1 011 $a 1993-6788 $1 200 1 $a Actual Problems of Economics $b elektronický zdroj $v No. 12 (2015), pp. 181-188 $1 210 $a Kiev $c National Academy of Management $d 2015 541 1-
$a Manažment komunikácie v kampani v marketingu zameranom na vyhľadávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160323 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1