Počet záznamov: 1
Význam atribučných modelov v online marketingu
Názov Význam atribučných modelov v online marketingu Súbežný názov The Importance of attribution models in online marketing Autorské údaje Jana Dzuričková, Stela Beslerová Autor Dzuričková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Beslerová Stela EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 15 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * rozhodovanie * modely Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00155-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 282.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1