Počet záznamov: 1  

Na privátne značky ide každé piate euro

  1. Názov Na privátne značky ide každé piate euro
    Autorské údajeVeronika Mišíková
    Autor Mišíková Veronika
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. P16-P17. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá predaj * značky * Slovensko * 2015
    AnotáciaKu privátnym značkám je potrebné pristupovať zodpovedne a treba ich neustále rozvíjať. Ako môžu priniesť veľa dobrého a vysoký zisk, tak môžu viesť aj k rýchlemu krachu. Až 20 percent z celkovej sumy utratenej v predajniach s potravinami a zmiešaným tovarom na Slovensku v roku 2015 si ukrojili privátne značky. Ozveny Samošky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.