Počet záznamov: 1
10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka
Názov 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka . (2. časť) Autorské údaje Martin Mišík Autor Mišík Martin Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 12 (2016), s. 43. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * obchodníci * komunikácia Anotácia Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Ďalších päť rád, ako získať a udržať pozornosť zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-12
článok
Počet záznamov: 1