Počet záznamov: 1
Guerilla marketing
Názov Guerilla marketing Autorské údaje Peter Dorčák Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Nové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej odbornej konferencie. S. 47-51. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007 ; Nové trendy v marketingu medzinárodná odborná konferencia / Lieskovská Vanda ; Magál Slavomír. ISBN 978-80-89220-55-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * reklama * reklama vonkajšia * politika * voľby Kategória EPC Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 01258-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1