Počet záznamov: 1
Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie
Názov Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie Preklad názvu Branding of eco-innovations using new marketing communication tools Autorské údaje Anna Zaušková, Lukáš Grib Autor Zaušková Anna Spoluautori Grib Lukáš Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 141-148. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * inovácie environmentálne Anotácia Ekoinovácie a ich podpora prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie. Vplyvu marketingovej komunikácie na budovanie značky ekoinovácií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 567.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1