Počet záznamov: 1
Youtube as a new means of marketing communication
SYS 0234469 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220715120611.6 100 $a 20170714a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Youtube as a new means of marketing communication $f Lucie Sara Zavodna, Jan Zavodny Pospisil 330 $a Nový trend v marketingovej komunikácii predstavovaný novou generáciou youtuberov. Cieľová skupina pohltená sledovaním youtuberov, ktorí určujú nové trendy v nakupovaní, a nielen to, čo by si človek mal kúpiť, ale aj kedy. Spolupráca medzi youtubermi a niektorými dobre známymi spoločnosťami, ktorá často youtuberom poskytuje zadarmo ich vzorky so svojimi výrobkami. Analýza zameraná na prostredie českého kanálu Youtube. Blogy z kanála a výsledok dotazníkového prieskumu, ktorý sa uskutočnil na vzorke študentov, ktorí by sa mohli opísať ako generácia Y. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234310 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e scientific letters of the University of Žilina $v Vol. 19, no. 2 (2017), pp. 159-165 $1 210 $a Žilina $c University of Žilina $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002654 $a kanály 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*0070831 $a blogy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0057982 $a Závodná $b Lucie Sára $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0057981 $a Závodný Pospíšil $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170714 $g AACR2
Počet záznamov: 1