Počet záznamov: 1  

Essentials of corporate communication

  1. Názov Essentials of corporate communication : implementing practices for effective reputation management
    Autorské údajeCees B.M. van Riel and Charles J. Fombrun
    Autor van Riel Cees B.M.
    Spoluautori Fombrun Charles J.
    Vydavateľské údajeAbingdon : Routledge , 2007. - 306 s.
    ISBN978-0-415-32826-5 (hbk) , 0-415-32826-8 (hbk)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá podnik * komunikácia firemná * riadenie * organizácia * komunikácia interná * komunikácia externá * efektívnosť * identita podniková * meranie * imidž * značky * výskum * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra898313, 898578

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    898578SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    898313FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.