Počet záznamov: 1
Cutting-edge marketing analytics
Názov Cutting-edge marketing analytics : real world cases and data sets for hands on learning Autorské údaje Rajkumar Venkatesan, Paul Farris, Ronald T. Wilcox Autor Venkatesan Rajkumar Spoluautori Farris Paul W. Wilcox Ronald T. Vydavateľské údaje Upper Saddle River : Pearson , 2015. - 300 s. ISBN 978-0-13-355252-2 , 0-13-355252-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * metódy * analýzy * metodológia * modelovanie ekonometrické * štúdie prípadové * segmentácia * marketing mix * ceny * reklama * zákazníci * produkty * analýza štatistická * digitalizácia * informácie * stratégia marketingová * organizácie * rozhodovanie strategické Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 898754, 900132
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 900132 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 898754 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1