Počet záznamov: 1
Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek
Názov Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek Preklad názvu Luxurious Goods Market and Brands Perception Autorské údaje Jozef Gajdoš, Katarína Petrovčíková Autor Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 16, č. 2 (2017), s. 107-114. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * tovar luxusný * pojmy * história * kvalita Anotácia Pojem luxus. Vzťah luxus a trh s luxusným tovarom Vnímanie značiek spojených s luxusom. Desať najväčších spoločností na trhu s luxusným tovarom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00829-010, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-2
článok
Počet záznamov: 1