Počet záznamov: 1  

The ravishing essence of the 21st century marketing

  1. SYS0239159
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073855.2
    100
      
    $a 20180123d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The ravishing essence of the 21st century marketing $f Martin Hudec
    301
      
    $a VEGA 1/0224/15
    330
      
    $a Analýza a porovnanie trendov v modernom marketingu. Použitie v praxi so zákazníkom, ktorý je zaplavený reklamami na dennej báze.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239254 $1 010 $a 978-80-7510-265-2 $1 200 1 $a Karviná Ph.D. conference on business and economics $b elektronický zdroj $e proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic $f editor: Michal Tvrdoň $v Pp. 63-73 $1 210 $a Karviná $c Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [245 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010790 $a Tvrdoň $b Michal $4 340 $1 710 12 $a Karviná Ph.D. conference on business and economics $b International scientific conference $d 10. $e Karviná, Czech Republic $f 1.-3.11.2017
    541
    1-
    $a Zneužívaná esencia marketingu z 21. storočia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001631 $a dejiny myslenia ekonomického
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006436 $a technológie obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004666 $a prax odborná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0026291 $a Hudec $b Martin $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.