Počet záznamov: 1  

Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation

  1. Názov Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation
    Preklad názvuPoužitie heuristických metód v maloobchodných predajniach v kontexte efektu maximalizácie marketingovej komunikácie
    Autorské údajeTomáš Fašiang, Pavel Gežík
    Autor Fašiang Tomáš
    Spoluautori Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Roč. 8, č. 2 (2017), s. 42-57 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. ISSN 1338-130X
    PoznámkyVEGA 1/0283/15. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * metódy heuristické * ukazovatele ekonomické * predajne * maloobchod
    AnotáciaAplikácia heuristických metód v procese umiestňovania maloobchodných predajní, ako východiskového bodu realizácie cielenej komunikácie so zákazníkom v ich okruhu pôsobenia. Praktické využitie heuristických metód ADD a DROP. Optimalizačné možnosti delimitácie priameho komunikačného priestoru.
    Kategória EPCADN
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00930-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF922.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.