Počet záznamov: 1
Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation
Názov Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation Preklad názvu Použitie heuristických metód v maloobchodných predajniach v kontexte efektu maximalizácie marketingovej komunikácie Autorské údaje Tomáš Fašiang, Pavel Gežík Autor Fašiang Tomáš Spoluautori Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Roč. 8, č. 2 (2017), s. 42-57 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. ISSN 1338-130X Poznámky VEGA 1/0283/15. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * metódy heuristické * ukazovatele ekonomické * predajne * maloobchod Anotácia Aplikácia heuristických metód v procese umiestňovania maloobchodných predajní, ako východiskového bodu realizácie cielenej komunikácie so zákazníkom v ich okruhu pôsobenia. Praktické využitie heuristických metód ADD a DROP. Optimalizačné možnosti delimitácie priameho komunikačného priestoru. Kategória EPC ADN Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00930-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 922.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1