Počet záznamov: 1
Dáta namiesto intuície
SYS 0240914 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180306131650.8 100 $a 20180306a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Dáta namiesto intuície $f Henrieta Halasová 330 $a Každý obchodník by rád poznal účinnosť svojich marketingových kampaní, ktorá často nie je merateľná. Nová služba umožňuje plánovanie kampaní na základe nákupného správania zákazníkov. Služba Connect Media prinesie win-win-win sitáciu. Spokojné budú všetky tri strany: maloobchodník, obchodná značka a zákazník. Služba oslovuje zákazníkov priamo v ich domácnostiach, on-the-go (textové správy) a v mieste predaja. Popis plánovania a realizácie kampane pre Tesco a Nestlé. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0240829 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 1 (2018), s. 26-27 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 700 -1
$3 eu_un_auth*0064032 $a Halasová $b Henrieta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180306 $g AACR2
Počet záznamov: 1