Počet záznamov: 1
Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom
Názov Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom Súbežný názov Fostering Interactivity in Marketing via CRM Autorské údaje Linda Vašková Autor Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 218-224. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zákazníci * marketing * stratégia marketingová * marketing vzťahový * komunikácia * manažment komunikačný Anotácia Súčasné trendy interaktívneho vzťahového marketingu CRM ako SaaS systému (Software as a Service). Zhodnotenie dôležitosti CRM v konkurenčnom prostredí z pohľadu marketingovej stratégie a softvéru. Zhodnotenie CRM systému spoločnosti Salesforce, ktorá má dominantné postavenie na trhu CRM softvérov pomocou SWOT analýzy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-023, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 854.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1