Počet záznamov: 1
Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii
Názov Sociálne médiá a ich postavenie v marketingovej komunikácii : bakalárska práca Autorské údaje Alžbeta Šútorová, školiteľ: Andrej Ralbovský Autor Šútorová Alžbeta Ďalší autori Ralbovský Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 51 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 901536
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1