Počet záznamov: 1
Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment
Názov Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment Preklad názvu Analýza dôležitosti a výkonnosti pri hodnotení spokojnosti zákazníkov Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 202-212 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113 Poznámky VEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá výkonnosť * výkonnosť ekonomiky * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * manažment Anotácia Identifikácia vplyvu maloobchodných atribútov na nákup potravín. Skúsenosti so segmentom dospelých zákazníkov počas ich procesu obstarávania potravín a následné odhalenie atribútov s najväčším vplyvom na celkovú spokojnosť a na uplatnenie analýzy významnej výkonnosti (IPA) pri posudzovaní komplexnej spokojnosti zákazníkov. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00241-007, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 451.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1