Počet záznamov: 1
Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa
Názov Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa Súbežný názov Company Communication through Social Networks to Build an Employer`s Brand Autorské údaje Natália Matkovčíková Autor Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. S. 118-125 online. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018 / Bursová Janka ; Hanák Michal ; Mečár Miroslav ; Michálek Přemysl ; Králik Jozef ; Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. Konference. ISBN 978-80-906993-0-4 Poznámky VEGA 1/0309/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá zamestnávatelia * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia firemná * značky * budovanie značky * imidž * siete sociálne * inzercia * časopisy * ponuka práce * veľtrhy * sponzorovanie Anotácia Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívny nástroj personálneho marketingu. Interná a externá komunikácia firmy. Komunikácia cez sociálne siete za účelom budovania značky zamestnávateľa. Posilnenie značky a propagácia produktov. Komunikačné nástroje využívané na budovanie značky zamestnávateľa. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00971-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 319.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1