Počet záznamov: 1
Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing
Názov Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing Preklad názvu Prijímanie analytických nástrojov založených na strojovom učení v digitálnom marketingu Autorské údaje Andrej Miklošík, Martin Kuchta, Nina Evans, Štefan Žák Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Evans Nina Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 7 (2019), pp. 85705-85718 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536 Poznámky VEGA 1/0657/19. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá marketing * marketing elektronický * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna * inteligencia umelá Anotácia Analýza nástrojov založených na strojovom učení v skupinách: marketingové agentúry, mediálne spoločnosti a inzerenti. Použitie kvalitatívnych a kvantitatívnych metód. Zdôraznenie úlohy inteligentných nástrojov vo vytváraní marketingových stratégií. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00439-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 10.9 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1