Počet záznamov: 1
Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis
Názov Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis Súbežný názov Podniková identita, logo a ochranná známka v marketingovej praxi Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Visegrad Journal on Human Rights. Vol. 1, no. 6 (2019), pp. 38-42. - Bratislava : Pan-European University. ISSN 2644-5727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá identita podniková * známky ochranné * logo * podnik * marketing * emócie Anotácia Podniková identita v kontexte emočného marketingu. Ochranná známka. Emočný amultisenzorický marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00111-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 274.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1