Počet záznamov: 1
Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?
Názov Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda? Autorské údaje Martin Mišík Autor Mišík Martin Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 12, č. 1-2 (2020), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spokojnosť zákazníkov * konkurencia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * väzba spätná Anotácia Pri porovnateľných ponukách môže byť práve zákaznícky zážitok to, čo vás dostane o krok pred konkurenciu. Zákaznícky zážitok a jeho dôležitosť i v číslach. Ako zlepšiť zákaznícky zážitok. Spätná väzba od zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-10
článok
Počet záznamov: 1