Počet záznamov: 1
Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events
Názov Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events Preklad názvu Marketingová stratégia nadnárodných spoločností na podporu rozvoja turistických podujatí Autorské údaje Erik Weiss, Roland Weiss Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). S. 7-15 online. - Košice : KKM PHF, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4773-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * pandémia * koronavírus * ruch cestovný * spoločnosti nadnárodné Anotácia Turistický priemysel postihnutý pandémiou koronavírusu Covid-19, pretože mnohé krajiny zaviedli cestovné obmedzenia v snahe obmedziť šírenie vírusu. Pandémia predstavujúca významnú hrozbu pre odvetvie cestovného ruchu. Možné riešenia po vydaní opatrení. Charakteristika cestovného ruchu v Slovenskej republike a návrh marketingovej stratégie nadnárodnej spoločnosti na podporu cestovného ruchu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00758-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 714.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1