Počet záznamov: 1
Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare
SYS 0279852 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083850.5 014 $a 000704886600008 $2 WOS 017 70
$a 10.21272/mmi.2021.3-08 $2 DOI 035 $a 429879 $2 CREPC2 100 $a 20211126a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $c dan 102 $a UA 200 1-
$a Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare $f Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura, Róbert Hula 301 $a VEGA 1/0046/20 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Možnosti implementácie marketingového prístupu v sociálnych inováciách. Tipy marketingu a efekty v oblasti sociálnych inovácií. Špecifické oblasti marketingu prispievajúce k efektívnejšej aplikovateľnosti sociálnych inovácií a dosiahnutiu želanej zmeny so spoločenskou pridanou hodnotou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248382 $1 011 $a 2218-4511 $1 011 $a 2227-6718 $1 200 1 $a Marketing and Management of Innovations $v No. 3 (2021), pp. 90-107 $1 210 $a Sumy $c Sumy State University 541 1-
$a Marketing v sociálnych inováciách, zameraných na zdravotníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026914 $a benefity 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0063522 $a Kukura $b Marek $f 1995- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20211126 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1