Počet záznamov: 1
Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
SYS 0284949 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230303105814.1 035 $a e39c234b-e35f-44e7-87dc-9c284c329a51 100 $a 20220612d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa $e bakalárska práca $f Patrik Lisičan $g školiteľ: Veronika Vančo Véghová 210 $a Bratislava $d 2022 215 $a 59 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0084857 $a Lisičan $b Patrik $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0055600 $a Véghová Vančo $b Veronika $f 1991- $p EUBFNHKET $4 727 $T Katedra ekonómie FNH 712 02
$3 eu_un_auth*k0001232 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra ekonómie $4 050 712 02
$3 eu_un_auth*k0002541 $a Univerzita Komenského v Bratislave $b Právnická fakulta $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220612 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1