Počet záznamov: 1  

Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. SYS0284949
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230303105814.1
    035
      
    $a e39c234b-e35f-44e7-87dc-9c284c329a51
    100
      
    $a 20220612d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv sociálnych médií a vybraných influencerov na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa $e bakalárska práca $f Patrik Lisičan $g školiteľ: Veronika Vančo Véghová
    210
      
    $a Bratislava $d 2022
    215
      
    $a 59 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0084857 $a Lisičan $b Patrik $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0055600 $a Véghová Vančo $b Veronika $f 1991- $p EUBFNHKET $4 727 $T Katedra ekonómie FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001232 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra ekonómie $4 050
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002541 $a Univerzita Komenského v Bratislave $b Právnická fakulta $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.