Počet záznamov: 1
Význam uplatňovania marketingovej stratégie v organizáciách so zavedeným systémom manažérstva
Názov Význam uplatňovania marketingovej stratégie v organizáciách so zavedeným systémom manažérstva : diplomová práca Autorské údaje Veronika Rybárová, školiteľ: Ľubica Knošková Autor Rybárová Veronika Ďalší autori Knošková Ľubica (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 88 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 920681
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 861.5 KB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1