Počet záznamov: 1  

Konstruktivistický přístup k výuce na vysokých školách v reflexi na dopady koronavirové krize

  1. Názov Konstruktivistický přístup k výuce na vysokých školách v reflexi na dopady koronavirové krize
    Súbežný názovConstructivist Approach To Higher Education in Reflection of the Impacts of the Coronavirus Crisis
    Autorské údajeKateřina Tomešková
    Autor Tomešková Kateřina
    Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 3 (2022), s. 32-61. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2022. ISSN 1805-3246
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá koronakríza * vzdelávanie vysokoškolské * komunikácia elektronická * metódy * výučba vedecká
    AnotáciaKonštruktivistické princípy výučby v čase koronavírusovej pandémie. Nehľadiac na nútený prechod do online výučby zaistenie podmienok pre študentov, aby mohli aktívne „konštruovať“ vlastné učenie a zároveň boli motivovaní dôverou vo svoje schopnosti potrebné k prekonaniu krízových období.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF392.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.