Počet záznamov: 1
Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE
SYS 0289712 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074436.1 035 $a 1003322 $2 CREPC2 100 $a 20230105a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE $f Marián Čvirik, Monika Krošláková 301 $a I-22-104-00 330 $a V čase negatívnej ekonomickej situácie krajiny je dôležité zabezpečiť jej funkčnosť pre domáci trh. V predkladanom príspevku sa zameriavame na koncept konzumného etnocentrizmu. Cieľom príspevku je zmerať konzumný etnocentrizmus mladých Slovákov a poukázať na možnosti interpretácie výsledkov merania. Interpretačné možnosti nástroja na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu (CETSCALE) sa javia ako jedno z možných negatív tohto nástroja. Pri našej práci využívame viaceré vedecko-filozofické metódy a metódy deskriptívnej štatistiky. Výsledky poukazujú na priemernú úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu v skúmanom segmente. Zároveň poukazujeme na interpretačné možnosti CETSCALE pomocou kvintilového rozsahu. Zjednotenie výkladu pomôže v medzinárodnom porovnaní a uľahčí tak celkové hodnotenie úrovne konzumného etnocentrizmu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289665 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 14, č. 2 (2022), s. 8-17 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2022 541 1-
$a Možnosti interpretácie na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu na základe štandardizovaného CETSCALE 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*0052581 $a trh domáci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $p EUBOBFKCR $4 070 $9 50 $f 1975- $T Katedra cestovného ruchu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230105 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1