Počet záznamov: 1  

Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE

  1. SYS0289712
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074436.1
    035
      
    $a 1003322 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230105a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE $f Marián Čvirik, Monika Krošláková
    301
      
    $a I-22-104-00
    330
      
    $a V čase negatívnej ekonomickej situácie krajiny je dôležité zabezpečiť jej funkčnosť pre domáci trh. V predkladanom príspevku sa zameriavame na koncept konzumného etnocentrizmu. Cieľom príspevku je zmerať konzumný etnocentrizmus mladých Slovákov a poukázať na možnosti interpretácie výsledkov merania. Interpretačné možnosti nástroja na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu (CETSCALE) sa javia ako jedno z možných negatív tohto nástroja. Pri našej práci využívame viaceré vedecko-filozofické metódy a metódy deskriptívnej štatistiky. Výsledky poukazujú na priemernú úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu v skúmanom segmente. Zároveň poukazujeme na interpretačné možnosti CETSCALE pomocou kvintilového rozsahu. Zjednotenie výkladu pomôže v medzinárodnom porovnaní a uľahčí tak celkové hodnotenie úrovne konzumného etnocentrizmu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289665 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 14, č. 2 (2022), s. 8-17 $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2022
    541
    1-
    $a Možnosti interpretácie na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu na základe štandardizovaného CETSCALE
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0052581 $a trh domáci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $p EUBOBFKCR $4 070 $9 50 $f 1975- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230105 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.